divendres, 12 de gener del 2018

Ullal blanc


Quan tenia vint anys, Jack London va viure a Alaska durant  l'època de la febre d'or.
Ullal Blanc sorgeix de les experiències viscudes aquells anys.

En aquesta novel·la London narra la història d'un llop que, a poc a poc i gràcies a l'amor d'un home, és domesticat, però abans, coneix també la vida dura i la maldat d'alguns homes i d'alguns animals i ha de fer-se fort i lluitar contra ells per tal de sobreviure.

Jack London


  • Per pensar, per comentar:
  • Penses que l'experiència d'ullal blanc té alguna cosa semblant al que els passa a moltes persones?
  • Si fossis un animal, preferiries ser salvatge o domèstic?
  • Tots els animals tenen els mateixos drets?


4 comentaris:

  1. Vaig apoc apoc per llegir. M'està agradant.Tracta d' un llop que no sabia decidir-se si estar amb els altres llops o viure amb els gossos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aya.
      De vegades llegir poc a poc està molt bé, perquè te n'adones millor del que passa i de com està escrit.
      M'alegra que t'agradi el llibre.
      Fins ara

      Elimina
  2. El llibre per ara m'esta agradant molt.
    Encara no sé si l'Ullal blanc és noi o noia.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Kaur.
      Quan dius noi o noia vols dir mascle o femella?
      És curiós, és una cosa que jo no m'havia preguntat. Si arrives a saber-ho, diga-m'ho, ara tinc curiositat.
      Una abraçada

      Elimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.