divendres, 12 de gener del 2018

Tigre, tigre




Dos cadells de tigre són caçats a la jungla per a portar-los a Roma. 
Al més fort, en Brutus, l'ensinistren per matar al Circ del Coliseu. 
El petit, en Botes, es converteix en la mascota de l'Aurèlia, filla del César. 
Ella l'estima amb bogeria i el cuida ajudada per en Julius, però per una broma que no surt bé, comença la mala sort...








Lynne Reid Banks


  • Per pensar, per comentar:
  • Quins contes coneixes en què els protagonistes siguin animals?
  • Creus que els animals pensen, senten o recorden?
  • Quin animal t'agrada més?
  • T'agradaria viure en l'època de l'Imperi Romà?

10 comentaris:

  1. Jo vaig per la página 17 perquè em costa una mica la lectura.M'està agradant perquè poc a poc surten coses més intrigants.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona tarda Oumayma.
      Encara que vagis a poc a poc, el que és important és que t'ho passis bé llegint. I és veritat que en el llibre passen moltes aventures amb una certa intriga.
      Un petó

      Elimina
  2. De moment m'està agradant molt, però hi ha troços que no m'acaben d'enganxar. En general està bastant bé.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Irene.
      I què tenen de diferent els trossos que no t'agraden? No hi ha prou aventura? Et diré un secret: la lectura és per passar-s'ho bé, o sigui que si un tros no t'agrada, pots saltar-te'l tranquil.lament, encara que vigila perquè si et saltes massa trossos pot ser que al final no entenguis res.
      Una abraçada

      Elimina
  3. Des del principi aquest llibre em va agradar molt.Té moltes pàgines però quan en llegeixes una tens que llegir-ne més. Tinc molta curiositat per saber com acaba!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona tarda Maria.
      Això que dius és una de les millors coses que et poden passar amb un llibre, que et desperti les ganes de saber més i continuar.
      Estic quasi segura que el llibre t'agradarà molt.
      Fins aviat

      Elimina
  4. Per ara estic per la pàgina 40 i m'està agradant.M'ha interessat el resum i, per el que he llegit a alguns els hi pot semblar interessat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Alejandra.
      Com creus que han de ser les personaes que millor s'ho poden passar amb aquest llibre? Amants de la Història, de les aventures?... I tu com ets?
      Un petó

      Elimina
  5. És trist i bonic. Hi han paraules molt complicades i trigo una mica en llegir-ho. És una mica estrany peró interessant.



    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona tarda Bintu.
      És cert que hi ha trossos tristos en el llibre, tot i que principalment és un llibre d'aventures i intriga. M'alegra que t'interessi i segueixis llegint.
      Una abraçada

      Elimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.