divendres, 12 de gener del 2018

Les bruixes







Les Bruixes explica la història d'un nen de set anys, que amb l'ajut de la seva extraordinària àvia s'enfronta a la terrible associació de bruixes d'Anglaterra comandades per la seva maligna Reina.     El problema rau en el fet que aquestes no són les típiques bruixes dels contes tradicionals, sinó dones corrents que es vesteixen amb robes corrents i porten una vida corrent. Aquesta normalitat els permet actuar lliurement sense ser descobertes i fer malifetes contra els nens. 

Roald Dahl


  • Per pensar, per comentar:
  • Creus que existeixen les bruixes?
  • Per què penses que existeixen tantes bruixes en els contes infantils?
  • Tu lluitaries contra les bruixes?

15 comentaris:

  1. M'agrada molt aquest llibre però no em crec que hi hagi bruixes, ni tampoc que siguin calves! No he vist mai una bruixa ni una persona amb la saliva blava. A més, la màgia no existeix!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Abel.
      Ui, que realista que ets. Potser és cert que no hi ha bruixes així, però sí que algunes persones tenen qualitats especials... (crec jo)
      Fins ara.

      Elimina
    2. Hola Anna,
      M'agrada molt el teu comentari. És possible que hi hagi gent amb qualitats especials, però no sé si fins al punt d'arribar a ser bruixa o bruixot.
      Tu coneixes alguna bruixa o bruixot real? Estic impacient per la teva resposta.

      Elimina
    3. Hola Abel.
      Tal com tu dius, no sé ben bé si era un bruixa, pereò la meva àvia tenia poders especials, sabia curar mals amb herbes i crremes que feia ella.
      Un petó

      Elimina
  2. M'està agradant molt el llibre! Crec que les bruixes no existeixen perquè el poders no són reals. Ah! I la meva mare i la meva mestra no tenen saliva blava!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona nit Ruben.
      No em diguis que has fet la prova que us vaig recomenar!
      Com saps que la mare i la mestra no són bruixes?
      De tota manera, el llibre és per explicar una aventura.
      Fins ara

      Elimina
    2. Era saliva normal, he posat la ma per res. Quin fastic!

      Elimina
  3. Ja m'he acabat el llibre i ha sigut molt divertit! I no m'empasso lo de les bruixes, crec que no existeixen!
    El recomano a tots els nens i nenes!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Eloi.
      De fet, tens raó, el llibre no està escrit per demostrar l'existència de les bruixes, sinó per divertir. T'has fixat en la relació entre el nen i l'àvia? Creus que és realista?
      Un petó

      Elimina
    2. Si,crec que es realista

      Elimina
  4. L'inici d'aquest llibre m'està encantant, perquè explica molta informació sobre les bruixes!!! Les històries dels nens desparaguts i són molt originals!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No crec que les bruixes existeixin de veritat ni tampoc que tinguin la saliva blava ni que siguin calbes o que no tinguin dits als peus.

      Elimina
    2. Hola Ionela.
      Potser no tenen la saliva blava, però... jo sí que crec en les bruixes. o com a mínim en persones que poden fer coses especials.
      Fins aviat

      Elimina
  5. En aquest llibre he vist com trobar les bruixes, però encara no n'he trobat cap! No pararé fins a trobar-ne, almenys, una!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ben fet Mohamed. Segur que en trobes alguna, i no està gaire lluny.
      Un petó

      Elimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.